کانال ۹ تلویزیون فرانسه با نام w9 از سال گذشته برنامه ای بسیار زیبا و جالب تهیه کرده به نام دختر زیبا و شاهزاده های تقریبا جذاب  La belle et ses princes presque charmants .

این برنامه که به طرز بی نظیری در فرانسه مورد استقبال قرار گرفته، به صورت واقعی امکان آشنایی یک دختر زیبای فرانسوی رو با  ۱۷ پسر مجرد فراهم می کنه و در هربرنامه این دختر ۲ پسر رو حذف می کنه، در پایان پسری که تمام مراحل رو با موفقیت بگذرونه به ازدواج با این دختر میرسه.

TV-La-Belle-et-ses-Princes-Presque-Charmants-2-sur-W9-en-Partenariat-avec-Virgin-Radio-!_evenement_full

زیبایی این برنامه طبیعی بودن تمام قسمت ها و نشون دادن شخصیت واقعی افراد هست. از طرفی پسرهای مجرد در دو گروه ۸ و ۹ تایی هستند که تفاوت بسیار جالبی بین این دو گروه وجود داره. گروه اول پسرهای فرانسوی بسیار معمولی و بعضا از نظر ظاهری نه چندان جذاب هستند و گروه دوم پسرهای جذاب و از نظر ظاهری زیبا. برخورد این دو گروه و رقابت اونها در هر قسمت از این برنامه، با مزه و بسیار سرگرم کننده است.

56999-la_belle_et_ses_princes_presque_charmants_2_les_pretendants 57001-la_belle_et_ses_princes_presque_charmants_2_les_seducteurs

دختر رویاها سعی می کنه با صحبت کردن تک تک یا گروهی و نیز برگزاری مسابقه بین پسرها، در پایان هر شب دو نفر که به مذاقش خوش نمیاد رو حذف کنه. در آخرین قسمت هم پسر مورد علاقه ی خودش رو پیدا می کنه.

در سری اول این برنامه که سال گذشته پخش شد، دختر شایسته Marine Boudou  درپایان Benjamin Machet رو به عنوان عشق خودش انتخاب کرد و این دو یا هم ازدواج کردند.

در سری جدید که در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۱۳ شروع شده، دختری که به دنبال شاهزاده ی رویاها می گرده به نام Nelly هست. در این سری سیستم برنامه بر خلاف سال قبل عوض شده، طوری که در ابتدای کار Nelly گریم شده و به صورت یک دختر معمولی و نه چندان زیبا نشون داده میشه تا واکنش های بسیار جالب پسرها رو به همراه داشته باشه که انتظار دیدن و انتخاب شدن توسط دختری بسیار زیبا رو داشتن! نکته آخر اینکه از سری قبلی پسری بلژیکی با نام آنتونی که در یکی از قسمتها توسط Marine حذف شده بود، به سری دوم اومده تا شانش خودش رو با Nelly امتحان کنه.

محل فیلمبرداری ویلایی بسیار زیبا در جنوب فرانسه هست که تمام شرکت کنندگان به صورت شبانه روز در این ویلا زندگی می کنند و سعی می کنند هر جوری شده رقیب خودشون رو حذف کنن.

دانلود قسمت اول با کیفیت HD

دانلود قسمت دوم HD  یا  اینجا

دانلود قسمت سوم HD

دانلود قسمت چهارم HD

دانلود قسمت پنجم HD  یا اینجا

دانلود قسمت ششم

دانلود قسمت هفتم (آخر)