در حال حاضر در ایران موسساتی وجود دارند که جهت گرفتن پذیرش تحصیلی یا زبان اقدام می کنند. متاسفانه این شرکت ها از نا آگاهی متقاضیان و شوق تحصیلی آنها در کشور فرانسه سوءاستفاده کرده و بعضا مبالغ هنگفتی جهت گرفتن پذیرش و خوابگاه تقاضا می کنند ولی ما روش بسیار ارزان تر و مطمئن تری را پیشنهاد می کنیم.

از مزایای مهم تحصیل در فرانسه:

  • رایگان بودن تحصیل در دانشگاه های دولتی
  • پرداخت بخشی از کرایه منزل توسط دولت
  • امکان اخذ تابعیت فرانسه پس از ۶ سال تحصیل در مقاطع فوق لیسانس به بالا
  • امکان همراه بردن همسر و فرزندان در زمان تحصیل
  • امکان کار در زمان تحصیل تا ۲۰ ساعت در هفته
  • امکان جستجو برای کار پس از پایان تحصیلات
  • امکان سفر به تمام کشورهای اروپایی بدون محدودیت

پذیرش زبان : دوره های زبان باعث دریافت ویزای یک ساله دانشجویی شده و شما به راحتی از این طریق وارد دانشگاه مورد علاقه تان می شوید. حتی می توانید از لیسانس و در رشته ای متفاوت از رشته ی تحصیلی تان، ثبت نام کنید. در واقع از این طریق بدون داشتن استرس مسئله ی زبان و دوره های سخت دانشگاهی وارد فرانسه شده و بعد از تجربه های ارزشمند یکساله و تقویت زبان، خودتان مستقیما درخواست پذیرش دانشگاهی می دهید.

 برای این نوع پذیرش باید حداقل کمی با زبان فرانسه آشنایی داشته باشید و اگر مدرک TCF یا DELF سطح A2 هم داشته باشید احتمال گرفتن ویزای شما بیشتر می شود.

ما برای حدود ۱۰ موسسه زبان معتبر اقدام میکنیم که همه جزو سیستم دانشگاهی محسوب می شوند، در نتیجه افراد پذیرش شده از مزایای دانشجویی همچون ویزای بلند مدت، خوابگاه دانشجویی، بیمه و کمک هزینه مسکنcaf  بهره مند می شوند. در واقع از این طریق شما دانشجوی دانشگاه دولتی فرانسه خواهید شد، هزینه دوره ی زبان در شهرهایی که ما اقدام می کنیم حداکثر ۲۰۰۰ یورو در سال می باشد که شامل ۲ ترم و آموزش هفته ای ۲۰ ساعت زبان می باشد.

اکثر این دانشگاهها جهت پیش ثبت نام و بررسی مدارک هزینه کمی دریافت می کنند که از ۳۰ یورو تا ۵۰۰ یورو می باشد، که متقاضی موظف به پرداخت آن می باشد. البته دانشگاههایی که ما اقدام می کنیم از ۵۰ یورو بیشتر هزینه ای دریافت نمی کنند، این باعث می شود در صورتی که حتی ویزای شما رد شد، ضرر زیادی نکرده باشید، در حالی که تعداد زیادی از دوستان نا آشنا، برای صدور پذیرش گاه تا ۴۰۰۰ یورو شهریه، قبل از شروع مراحل صدور ویزا پرداخت می کنند.

توجه : دانشجویان ایرانی ساکن مالزی، هندوستان، اکراین، ارمنستان، قبرس،… می توانند با پذیرش زبان به راحتی وارد فرانسه شده و پس از گذراندن آن، مستقیما وارد دانشگاه شوند. این افراد برای دریافت ویزا به سفارت فرانسه در همین کشورها مراجعه می کنند ، در نتیجه بسیار سریعتر و آسانتر ویزای دانشجویی دریافت می کنند. این ویزا هیچ فرقی با ویزای دانشجویی(لیسانس، فوق و دکترا) ندارد. توجه داشته باشید ویزای فرانسه شنگن می باشد و به این صورت به کل اروپا دسترسی کامل دارید.

 ساپورت کامل شما در هنگام شروع و چگونگی درخواست ویزا، رزرو خوابگاه، چگونگی پر کردن فرمهای ویزا، راهنمای کامل شما در مراحل صدور ویزا

 در حاضر برای زبان اقدام نمی شود، چون در ۹۹ درصد موارد ویزای آن رد می شود.

فوق لیسانس و دکترا : اگر قصد ادامه تحصیل در کشور فرانسه را دارید و دارای مدرک زبان حداقل A2 هستید، برای سال تحصیلی  بعد از هم اکنون اقدام کنید.

ما در این سایت تمام راههای ارزان تمام شدن زندگی تان در فرانسه را مطرح می کنیم. مضاف بر اینکه تحصیل در فرانسه کاملا رایگان می باشد. با مطالعه این سایت اطلاعات خود را در زمینه کلیه مسائل مربوط به کشور فرانسه اعم از تحصیل، کار واقامت، افزایش دهید.

جهت مشاوره رایگان و اخذ پذیرش تحصیلی با ما در ارتباط باشید

از طریق سامانه زیر پیغام خود را بگذارید.

[easy-contact]