موزیک فرانسوی

در این پست دو موزیک بسیار زیبا براتون آماده کردم.

دانلود موزیک “Pardonnez-moi” از Amel Bent اینجا

دانلود موزیک “Entends-tu le monde” از Tina Arena اینجا

متن موزیک ها از اینجا

تمام موزیک ها و ویدئوهای فرانسوی در آرشیو من برای دانلود

مجموعه ی آموزش فرانسه به روش Rosetta Stone

این نرم افزار توسط کمپانی های معتبر و شرکتهای نامی مانند IBM و Telekom و هزاران مدرسه و دانشگاه، در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد.

با Rosetta Stone یادگیری زبان فرانسوی حتی از آنچه که شما تصور میکنید هم ساده تر است. Rosetta Stone برنده جایزه Dynamic Immersion™ method در زمینه آموزش و ارتقا سطح دانش زبان است.

امکانات این برنامه بصورت زیر است:

آموزش کلمه به کلمه و سطح بندی شده: شما در ۲۱۰ جلسه آموزشی میتوانید به معنای واقعی این زبان را یاد بگیرید. در سطح ۱ شما ۹۲ جلسه و در سطح ۲ نیز ۱۱۸ جلسه آموزش خواهید داشت که پس از طی آن میتوانید به راحتی صحبت کنید.

تمرین پس از آموزش: پس از هر درس آموزشی، تمرینی برای شما در نظر گرفته شده است که شامل خواندن، نوشتن و گوش کردن است. مزیت انحصار بفرد این نرم افزار تمرین دادن لهجه شما است. با سیستم آنالیز صدا، شما میتوانید کلمه هایی را که آموزش دیده اید بخوانید و از درصد صحیح قرائتتان آگاه شوید.

محیط کاربرپسند: محیط این نرم افزار بسیار زیبا و جذاب بوده و شما به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید. منوهای پیچیده و تو در تو در این برنامه وجود ندارد.

لازم به ذکر است که قیمت این بسته های آموزشی فوق العاده بالا است و امکان خرید آن از سایت اصلی برای ایرانیان نیز میسر نیست. برای خرید این مجموعه به فروشگاههای معتبر رایانه در شهر خودتان مراجعه کنید. قیمت آن حدود ۵۰۰۰ تومان است.

در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. Rosetta stone به عنوان نرم افزار شماره ۱ آموزشی در