حمید مهرآرا بازیگر قدیمی و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون پس از تحمل یک دوره دشوار بیماری روز جمعه ۸ فروردین‌ماه دار فانی را وداع گفت.
به گزارش رویش نیوز به نقل از مهر، این بازیگر جنوبی کشورمان که مدت‌ها از بیماری دیابت رنج می‌برد و در این مدت نیز با مشکلات زیادی در حوزه تامین ملزومات درمان رو به رو بود، جمعه ۸ فروردین‌ماه چشم از جهان فروبست. زنده‌یاد مهرآرا سال ۹۱ نیز به دلیل پیشرفت بیماری دیابت یک پای خود را از دست داد اما این پایان مراحل درمانی این هنرمند با سابقه عرصه بازیگری نبود و به دستور پزشکان مجبور به قطع پای دیگر خود شد.

زنده‌یاد مهرآرا از بازیگران پرکار تئاتر، تلویزیون و سینما طی دهه‌های ۶۰ و ۷۰ بود که بازی در مجموعه‌هایی چون «تاراج»، «پهلوانان نمی میرند»، «آرایشگاه زیبا»، «امیر کبیر»، «روزگار جوانی» از برجسته ترین آثار او در مقام بازیگر هستند.
همچنین بازی در نمایش‌های «پیروزی در شیکاگو»، «زنگ بیداری» و «شعبده‌باز» نیز از جمله فعالیت‌های مرحوم حمید مهرآرا در عرصه تئاتر و تله تئاتر هستند.
مراسم تشییع پیکر این بازیگر ۷۱ ساله تئاتر و تلویزیون یکشنبه ۱۰ فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

h

گفتگو با همسر این بازیگر چند ماه قبل: همسر این بازیگر به بانی‌فیلم گفت: هشت سال است که حمید مهرآرا دچار بیماری است. او ابتدا دچار بیماری افسردگی شده بود و بعد از دو سال گرفتار دیابت شد.

او افزود: اوضاع جسمی وی در حال حاضر اصلاً خوب نیست. سال گذشته پزشکان به دلیل بیماری دیابت ناچار به قطع پای چپ او شدند اما متأسفانه بیماری دیابت وی کنترل نشد و امروز هم پای راست او را قطع می‌کنند. او در خصوص اوضاع مالی و شرایط زندگی‌شان در طول سال‌های گذشته گفت: مگر می‌شود به مشکل مالی برنخورده باشیم؟ اما از آنجا که همسرم فرهنگی بوده تاکنون از منبع مالی فرهنگی‌ ایشان استفاده کرده‌ایم. همسر مهرآرا گفت: از وقتی که همسرم دچار بیماری شد، دیگر در کارهای هنری بازی نکرد و روحیه‌اش کاملاً آسیب دید. در این سال‌ها برخی از همکارانش به عیادتش می‌آمدند و روز گذشته نیز حسن فتحی به بیمارستان آمد و از همسرم عیادت کرد.

به یاد این بازیگر توانا صحنه ای از هنرمندیش در سریال پهلوانان نمی میرند تقدیم شما می شود (اینجا)
دانلود و تماشای آنلاین این سریال به یادماندنی: http://bit.ly/1fxqu18