بیشتر دانشجویان ایرانی برای نقل و انتقال پول از ایران با مشکل مواجه هستند، خصوصا بعد از تشدید تحریم های بانکی و سوئیفت ایران، این کار تقریبا غیر ممکن به نظر میرسد و دانشجویان مجبور هستند گاهی مبالغ زیادی جهت کارمزد پرداخت کنند.

هفته پیش یکی از دوستان صرافی با نام دستان در فرانسه معرفی کرد که با قیمت مناسب برای حوالجات بانکی اقدام میکنه. من برای اطمینان، ۱۰۰۰ یورو حواله کردم که حدود ۴۰ یورو کامزدش شد و در عرض دو روز پول به حساب فرانسه ام اومد. صرافی دستان در حال حاضر صفحه ای در فیس بوک داره و برای انجام حواله باید با از طریق همین صفحه اقدام کرد. به زودی  هم سایت این صرافی آغاز به کار خواهد کرد.

آدرس صرافی : France, 38100, Av de Constantine, Grenoble

ایمیل : [email protected]

معرفی این صرافی :

 تحویل فوری ارز به صورت پول نقد و یا حوالجات بانکی در فرانسه/ پرداختهای نقدی (اسکناس / چک) در اروپای غرب به ویژه فرانسه فراهم است. این صفحه جهت معرفی صرافی دستان وسرویسها وخدمات این مجموعه به مشتریان گرامی طراحی شده است. با توجه به مشکلات به وجود آماده در ارتباط با ارسال و دریافت پول برای دانشجویان مشغول به تحصیل در فرانسه, صرافی دستان اقدام به انجام حوالجات ارزی و ریالی برای رفاه حال دانشجویان ایرانی در فرانسه کرده است. لازم به ذکر است, که انجام حوالجات بانکی کمتر از ۲۰۰۰ € امکان پذیر بوده اما کمتر از ۱۰۰۰€ امکان پذیر نمی باشد. نرخ ها هرروز به صورت مستقیم اعلام و اعمال می گردد.

نکته: دوستان توجه داشته باشید، سایت های جعلی هم در این بین وجود دارند که با ظاهری فریبنده برای انجام حوالجات اعلام آمادگی می کنند و متاسفانه به علت سیستم ضعیف پیگیری و قضایی این جور سایتها، در حال کلاهبرداری و سواستفاده از دانشجویان میباشند. یکی از این سایت ها گروه ققنوس هست که توش چند جوون کلاهبردار و دانشجوی کامپیوتر هستند که با ترفندهای مختلف هربار تغییر اسم میدن و کلی سر مردم کلاه میزارن، آخرش هم غیب میشن! و سریع میرن با یه آدرس و اسم دیگه میان بالا!

من منتظرم تو سفرم به ایران ازشون شکایت کنم، چون کسی نیست جلوی اینارو بگیره! من قبلا ۱۰۰ تومن به حساب ایرانشون ریختم فقط برای امتحان اینکه سرعت تحویل پولشون چقدره ولی بعدا معلوم شد متاسفانه کلاهبردار هستند و هنوز هم سایتشون باز هست.

به دوستانتون هم بگید حواسشون به این چیزا باشه.